Περιηγείστε από GR
Διαφορετικά, επιλέξτε άλλη χώρα:
Περιηγείστε από GR
Διαφορετικά, επιλέξτε άλλη χώρα:
Περιηγείστε από GR
Διαφορετικά, επιλέξτε άλλη χώρα:
Η πλήρης συλλογή σε μία δέσμη σε ειδική τιμή!
Τα νέα πινέλα INDEED κατασκευάζονται με το καινοτόμο νήμα Dermocura®, vegan και animal free, οικολογικό και με ήθος, σχεδιασμένο ειδικά για ευαίσθητο δέρμα. Χάρη στα ενιαία κωνικά νήματα που αποτελούνται από μια άκρη που θυμίζει ένα πολύ μαλακό φτερό, η εφαρμογή είναι βελούδινη: μια πραγματική αισθητηριακή εμπειρία.
Οι αποστολές υπολογίζονται με βάση τον προορισμό.
Φτηνός αποστολή στην Ευρώπη::
είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 40€, ενώ για παραγγελίες κάτω των 35€ κοστίζει 5€.
Τυπική αποστολή στο Ευρώπη:
είναι δωρεάν πάνω από 100€. Για παραγγελίες μεταξύ 3€ και 40, κοστίζει 100€. Για παραγγελίες μικρότερες από 10€, κοστίζει 40€.
Η αποστολή στην H.B. είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των ££50, ενώ για παραγγελίες κάτω των £50, κοστίζει ££11. Shipping and customs fees both included
Η τυπική αποστολή στο ΗΠΑ είναι δωρεάν πάνω από $45 .Για παραγγελίες μικρότερες από $45, κοστίζει $8 .
Γρήγορη αποστολή σε Ευρώπη:
οι αποστολές υπολογίζονται με βάση τον προορισμό.Για να ελέγξετε την περιοχή σας, επισκεφτείτε wemakeup.it/shipping_rates.php
Ώρες παράδοσης
ΗΠΑ : Aποστολή Standard: 15 -20 ημέρες, μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή. Ταχεία αποστολή: Η παράδοση διαρκεί μεταξύ 24 - 72 ώρες, μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Ώρες παράδοσης
Ευρώπη /
Η.Β : Aποστολή Economy: 15 -20 ημέρες, μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Aποστολή Standard: 3 -5 ημέρες, μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Ταχεία αποστολή: Η παράδοση διαρκεί μεταξύ 24 - 72 ώρες, μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Ώρες παράδοσης
Worldwide : Aποστολή Standard: 15 -20 ημέρες, μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή. Ταχεία αποστολή: Η παράδοση διαρκεί μεταξύ 2 - 5 ημέρες, μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή.
Μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας τόσο στη σελίδα του προφίλ σας όσο και στον ιστότοπο του αποστολέα χρησιμοποιώντας τον κώδικα παρακολούθησης. Θα βρείτε τον κωδικό παρακολούθησης στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή στη σελίδα του προφίλ σας. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας από το προφίλ σας .
Στέλνετε σε όλο τον κόσμο;
Ναι, στέλνουμε σε όλο τον κόσμο.
Οι διεθνείς αποστολές ενδέχεται να υπόκεινται σε δασμούς ή / και φόρους σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία μόλις η αποστολή φτάσει στη χώρα προορισμού.
Στέλνετε σε κουτιά PO;
Ναι, στέλνουμε επίσης σε κουτιά PO.
Ποιος μπορεί να δει τις πληροφορίες που δίνω στο We Make-up;
Για πληροφορίες που σχετίζονται με ευαίσθητα δεδομένα και cookie, μπορείτε να δείτε τη δική μας Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και την Πολιτική cookie .
Τι πληροφορίες μπορώ να αποθηκεύσω στον λογαριασμό μου;
Ως εγγεγραμμένος χρήστης του ιστότοπου, μπορείτε να αποθηκεύσετε τα στοιχεία αποστολής και χρέωσης. Μπορείτε να αλλάξετε τις αποθηκευμένες πληροφορίες ανά πάσα στιγμή από το προφίλ χρήστη σας.
Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στις πληροφορίες μου;
Κάντε κλικ στο "Σύνδεση" στη σελίδα του καλαθιού και εισαγάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας στο παράθυρο που θα εμφανιστεί και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Σύνδεση". Με την εγγραφή σας στον ιστότοπο, θα μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας, να αξιολογήσετε και να ελέγξετε τα προϊόντα. Για περισσότερες πληροφορίες, γράψτε μας στο help@wemakeup.it.
Τι μπορώ να κάνω εάν δεν θυμάμαι τον κωδικό πρόσβασης του προφίλ μου;
Κάντε κλικ στο κουμπί Σύνδεση στη σελίδα του καλαθιού αγορών και κάντε κλικ στο "Ανάκτηση Κωδικού Πρόσβασης" στο παράθυρο που θα εμφανιστεί. Στη συνέχεια, θα σας ζητηθεί να εισαγάγετε τη διεύθυνση email σας και να ξεκινήσετε τη διαδικασία ανάκτησης κωδικού πρόσβασης. Για περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια, γράψτε μας στο help@wemakeup.it .
Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;
Μπορείτε να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία του λογαριασμού σας όποτε θέλετε. Απλώς συνδεθείτε στον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στο κουμπί "Σύνδεση" στη σελίδα του καλαθιού και εισαγάγετε το email και τον κωδικό πρόσβασής σας στο παράθυρο που θα εμφανιστεί. Στη συνέχεια, μπορείτε να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία.
Μπορώ να κλείσω τον λογαριασμό μου;
Εάν θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο help@wemakeup.it.
Πού μπορώ να αγοράσω προϊόντα We Make-up;
Δεν έχουμε μεταπωλητές αυτήν τη στιγμή, μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα μας μόνο στον ιστότοπό μας.
Πού μπορώ να βρω τα προϊόντα που έχω τοποθετήσει στο καλάθι;
Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας κάνοντας κλικ στο εικονίδιο σε σχήμα τσάντας στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας. Διαθέτει μετρητή που σας επιτρέπει να δείτε τον αριθμό των αντικειμένων που τοποθετείτε στο Καλάθι σας. Κάνοντας κλικ, θα ανοίξει η ειδική ενότητα για να προχωρήσετε στην αγορά.
Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής;
Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα ή Paypal.
Μπορώ να ανταλλάξω τα προϊόντα στην παραγγελία μου μόλις γίνει η αγορά;
Μόλις υποβληθεί μια παραγγελία και λάβετε το email επιβεβαίωσης, δεν μπορούμε να αλλάξουμε την παραγγελία ή τα στοιχεία της. Μόλις υποβληθεί σε επεξεργασία μια παραγγελία, μπορείτε να αλλάξετε ή να τροποποιήσετε τα προϊόντα κάνοντας επιστροφή, αφού τα λάβετε. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην πολιτική επιστροφής μας. Για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, γράψτε μας στο help@wemakeup.it.
Το προϊόν μου είναι κατεστραμμένο ή έκανα λάθος κατά την αγορά του. Πότε είναι δυνατή η πραγματοποίηση ανταλλαγής ή επιστροφής;
Όταν λάβετε την παραγγελία μας Make-up, ελέγξτε το πακέτο για τυχόν ζημιές ή ελαττώματα. Είναι φυσιολογικό το πακέτο αποστολής να έχει κάποια φθορά, ωστόσο, εάν πιστεύετε ότι ένα προϊόν στην αποστολή σας είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό, επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως στέλνοντας ένα email στο help@wemakeup.it με φωτογραφίες που δείχνουν το πακέτο ή το προϊόν που έχει υποστεί ζημιά, λάθος ή ελαττωματικό. Για ταχύτερη βοήθεια, εισαγάγετε επίσης τον αριθμό παραγγελίας και τον αριθμό τηλεφώνου σας στο email. Για να διασφαλίσετε τη σωστή επίλυση του προβλήματος, φυλάξτε το αρχικό πακέτο αποστολής και το κατεστραμμένο ή ελαττωματικό προϊόν μέσα στο κουτί του - θα χρειαστούν για τον έλεγχό μας. Εάν μετά από εξέταση του προϊόντος, επιβεβαιωθεί η ζημιά ή το ελάττωμα που αναφέρθηκε, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας παράσχουμε οδηγίες για το πώς να προχωρήσετε στην αντικατάσταση. Τα αρχικά έξοδα αποστολής και διακίνησης δεν θα επιστραφούν, ωστόσο, οποιαδήποτε αντικατάσταση για το κατεστραμμένο ή ελαττωματικό προϊόν θα είναι δωρεάν. Εάν το προϊόν που λάβατε είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό, ή εάν λάβατε λάθος χρώμα ή προϊόν λόγω του λάθους μας, θα χαρούμε να στείλουμε ένα νέο χωρίς επιπλέον έξοδα αποστολής. Εάν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, θα δεχόμαστε επιστροφές μόνο εάν δεν έχει ανοιχτεί ή / και χρησιμοποιηθεί. Οι επιστροφές / ανταλλαγές πρέπει να γίνουν εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας, με την αποστολή να πληρώνεται από τον αγοραστή. Η επιστροφή χρημάτων ή η ανταλλαγή θα πραγματοποιηθεί μόλις παραληφθούν τα αγαθά, αλλά μόνο εάν ο έλεγχος του πραγματικού μη ανοίγματος του προϊόντος είναι επιτυχής.
Τι μπορώ να κάνω όταν ένα προϊόν εξαντληθεί;
Εάν ένα προϊόν εξαντληθεί δεν μπορεί να προστεθεί στο καλάθι. Κάντε κλικ στο "Ειδοποιήστε με όταν το προϊόν
είναι ξανά διαθέσιμο" για να λάβετε ενημερώσεις σχετικά με την επανεκκίνηση ή επικοινωνήστε μαζί μας στο help@wemakeup.it για πληροφορίες σχετικά με τη νέα ποικιλία του προϊόντος που αναζητάτε.
Εγγραφή στο πρόγραμμα Loyalty
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο πρόγραμμα Loyalty μας, πρέπει να εγγραφείτε στο Newsletter μας. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας κατά την εγγραφή στον ιστότοπο ή με την πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα στην περιοχή σύνδεσης. Μόλις επιβεβαιωθεί η εγγραφή στο Newsletter, η συλλογή των πόντων θα ενεργοποιηθεί αυτόματα. Η κατάργηση της εγγραφής συνεπάγεται την απώλεια συσσωρευμένων πόντων.
Ισχύς συλλογής πόντων 2022
Τα βραβεία μπορούν να εξαργυρωθούν έως τις 28 Φεβρουαρίου 2023. Μετά από αυτήν την ημερομηνία, το υπόλοιπο θα εκκαθαριστεί και τα αχρησιμοποίητα βραβεία θα ακυρωθούν.
Ισχύς συλλογής πόντων 2023
Η συλλογή των πόντων ξεκινά την 1η Ιανουαρίου 2023 και τελειώνει στις 31 Δεκεμβρίου 2023. Τα βραβεία μπορούν να εξαργυρωθούν έως τις 28 Φεβρουαρίου 2024. Μετά από αυτήν την ημερομηνία, το υπόλοιπο θα εκκαθαριστεί και τα αχρησιμοποίητα βραβεία θα ακυρωθούν.
Πώς να συγκεντρώσετε πόντους
Κερδίστε πόντους αγοράζοντας στον ιστότοπο ή ολοκληρώνοντας τις ενέργειες που παρουσιάζονται στην ενότητα Τρόπαια. Κάθε € αγοράς αντιστοιχεί σε ένα σημείο. Μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον πόντους συμπληρώνοντας ενέργειες που αντιστοιχούν στα τρόπαια.
Πώς να ελέγξετε το υπόλοιπο των πόντων σας
Το υπόλοιπο πόντων είναι πάντα ορατό στο προσωπικό προφίλ.
Πώς να κερδίσετε επιπλέον πόντους
Στην ενότητα Τρόπαια μπορείτε να βρείτε όλες τις οδηγίες για τη συγκέντρωση επιπλέον πόντων. Κάθε αναφερόμενη ενέργεια αντιστοιχεί σε μια αντιστοιχία στους πόντους. Μόλις ολοκληρώσετε μία από τις ενέργειες που παρουσιάζονται στα τρόπαια, το εικονίδιο θα αλλάξει χρώμα και τα υποδεικνυόμενα σημεία θα προστεθούν στο υπόλοιπό σας.
Πώς να εξαργυρώσετε μια ανταμοιβή
Στην ενότητα Ανταμοιβές μπορείτε να δείτε τις διαθέσιμες ανταμοιβές και να τις εξαργυρώσετε κάνοντας κλικ στο Χρήση. Κάνοντας κλικ στο κουμπί, οι πόντοι θα αφαιρεθούν από το υπόλοιπό σας και η ανταμοιβή θα εμφανιστεί στη σελίδα του προσωπικού σας προφίλ ή στο καλάθι αγορών.
Βραβεία
Tα διαθέσιμα βραβεία μπορούν να προβληθούν και να εξαργυρωθούν από την ειδική ενότητα στο προφίλ χρήστη. Σε κάθε βραβείο αντιστοιχεί ένα εκπτωτικό κουπόνι. Μόλις εξαργυρωθούν, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εξής: •
η έκπτωση δεν είναι διαιρετή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο με μία παραγγελία
•
τα κουπόνια έκπτωσης δεν μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους ή με κουπόνια επιστροφής χρημάτων
•
δεν ισχύουν για τα έξοδα αποστολής
Τα κατώτατα όρια πόντων και τα βραβεία που διατίθενται από την 01/01/2021 είναι:
100 πόντοι = κουπόνι 5 € που μπορεί να δαπανηθεί με ελάχιστη παραγγελία 20 € (εξαιρείται η αποστολή)
250 πόντοι = κουπόνι 15 € που μπορεί να δαπανηθεί με ελάχιστη παραγγελία 30 €
500 πόντοι = κουπόνι 35 € που μπορεί να δαπανηθεί με ελάχιστη παραγγελία 50 € (εξαιρείται η αποστολή)
Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται πάντα καθαρά από το εκπτωτικό κουπόνι που χρησιμοποιείται.
Πώς μπορώ να μάθω για τα προϊόντα και τη χρήση τους;
Μάθετε πώς να αναδημιουργήσετε την αγαπημένη σας εμφάνιση, ακολουθώντας τις συγκεκριμένες τεχνικές μακιγιάζ με τις συμβουλές και τα κόλπα και τα μαθήματα που μπορείτε να βρείτε στις κοινωνικές μας σελίδες. Εάν αναζητάτε προτάσεις για συγκεκριμένα προϊόντα, μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σε κάθε σελίδα που σχετίζεται με το προϊόν. Εάν δεν έχετε βρει ακόμα αυτό που ψάχνετε, μπορείτε να στείλετε ένα αίτημα στον make-up artist στέλνοντας ένα email στο hello@wemakeup.it. Θα είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε πιο συγκεκριμένες συμβουλές για την εφαρμογή.
Πώς μπορώ να λάβω δωρεάν δείγματα;
Προς το παρόν δεν στέλνουμε δείγματα κατόπιν αιτήματος.
Θα ήθελα να κάνω ερωτήσεις σχετικά με τα συστατικά και το INCI, τι μπορώ να κάνω; Όλα τα συστατικά αναγράφονται στην ετικέτα, στο κουτί του προϊόντος και στη σχετική σελίδα στον ιστότοπό μας. Η λίστα των συστατικών μπορεί να αλλάξει, ανατρέξτε πάντα στην ετικέτα ή τη συσκευασία του προϊόντος για την πιο ενημερωμένη λίστα συστατικών. Εάν η ερώτησή σας αφορά το INCI ενός συγκεκριμένου προϊόντος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο help@wemakeup.it.
Τα προϊόντα We Make-up δεν περιέχουν parabens ή σιλικόνες που είναι επιβλαβείς για την υγεία. Οι σιλικόνες που ρυθμίζονται από τον καλλυντικό νόμο είναι απολύτως ασφαλείς, καθώς χρησιμοποιούμε τις καλύτερες πρώτες ύλες στην αγορά.
Tα προϊόντα μακιγιάζ της We Make-up είναι vegan;
Όλα τα προϊόντα μας είναι vegan friendly, δηλαδή δεν έχουν συστατικά ζωικής προέλευσης.
Tα προϊόντα We Make-up και οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούν είναι cruelty free;
Κανένα από τα προϊόντα μας δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα, ούτε καν οι πρώτες ύλες. Από το 2009, ισχύει νομοθεσία που απαγορεύει τυχόν δοκιμές σε ζώα, ακόμη και στις χρησιμοποιούμενες πρώτες ύλες.
Για περισσότερες πληροφορίες, γράψτε μας στο welcome@wemakeup.it
Για τυχόν προβλήματα που σχετίζονται με την εγγραφή ή τεχνικά θέματα, γράψτε στο welcome@wemakeup.it.
Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση της αποστολής σας, στείλτε μας ένα email στο welcome@wemakeup.it. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση, θυμηθείτε να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό παρακολούθησης.
Για να γίνετε μεταπωλητής μας, μπορείτε να στείλετε ένα email με τις πληροφορίες σχετικά με το κατάστημά σας (Πόλη, Ιστότοπος, Κοινωνικές σελίδες ...) στη διεύθυνση business@wemakeup.it. Θα σας στείλουμε πληροφορίες σχετικά με τις μεθόδους αγοράς για να τοποθετήσουμε προϊόντα We Make-up στο κατάστημά σας.
Εάν είστε επαγγελματίας Make-up Artist μπορείτε να ζητήσετε πληροφορίες σχετικά με εκπτώσεις για επαγγελματίες γράφοντας ένα email στο welcome@wemakeup.it.
Εάν επιθυμείτε να υποβάλετε αίτημα συνεργασίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα PR μας στη διεύθυνση digitalpr@wemakeup.it
Facebook Messenger
Για ταχύτερη βοήθεια, συνομιλήστε μαζί μας στο Facebook Messenger , κάντε κλικ εδω .
Περιηγείστε από GR
Διαφορετικά, επιλέξτε άλλη χώρα: